torsdag 11. november 2010

fotballj e supert

Da var flybiletter til New York i boks og Vegas om litt over en uke, i´m so exited!

Også er det langhelg, og onsdag (igår) var sykt komisk! I aerobics kunne vi være ute å spille fotball, og vi måtte være på gresset, ikke kunstgresset, og gresset var så sykt gjørmete pga det hadde regnet, så det endte i gjørmekrig, fy fader hvor vi så ut etterpå! Var spesielt deilig å gå med gjørme i håret helt til fotballtreningen var over kl 5! Etter fotballtreningen dro jeg over på en liten "utefest" med bål og den beste måten å lage marshmeloows på! Du tar 2 kjeks, og legger marshmellows og sjokolade i midten! Syykt yummi! Det var sykt koselig, og fikk møte masse nye mennesker ;-D Kom ikke hjem før halv 2, så gjett om jeg var trøtt for selv om det var fridag idag måtte jeg stå opp kl 6 og dra på fotballtrening fra 7 til 9! Eller løpetrening idag, startet på friidrettsbana med 4 runder, så mere løping opp og ned trapper, så dro vi i noen  bakker, ganske så sliten etterpå ja.. men fotball går bedre for meg enn det har gjort noen gang! Det har også med å gjøre at jeg aldri har spillet på et så bra lag før, og at alle sammen på laget møter opp på trening _vær_ eneste dag! ikke en eneste person skipper trening selv om vi har trening kl 7 om morgenen på fridager, ville aldri skjedd i norge at alle hadde møtt opp! Også har vi 3 drakter/sett med navnet vårt bakpå, hvite hjemmedrakter og røde og blå bortedrakter + shorts og strømper som passer til! Vi får også 2 hettegensere, undershorts, overtrekks, slik at alle har presis det samme på hele tiden! elsker high school soccer!
  Uansett, nå har vi langhelg fra onsdag til søndag, så en uke med skole, så thanksgiving break! Altså en uke av igjen, der jeg drar til vegaaaas! Kan ikke vente :D

Men nå skal jeg hoppe i seng! xoxo norgee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar