søndag 14. november 2010

Rolig, men godt!


Hundevalpen miiin! 

Og løva vårres! Kimbaa <3


De siste dagene har vært rolige, ikke så masse som har skjedd for første gang siden jeg landet på andre siden av atlanteren, og herregud det har vært så godt!
Lørdagen hadde vi yardsale, der vi fikk solgt en bil som ikke har blitt brukt på 1 år faktisk! bare 3 biler igjen nå :P Også masse babyklær! Herreguud så masse, jeg er sikker på at Jamie kunne åpnet en butikk med alle de klærne..
Lørdagen måtte jeg forresten stå opp kl 5, jamie og Michael sto opp kl 3, på natten! For å forberede til Yardsale, fordi folk kommer allerede rundt 6, er helt sykt hvor tidlig ute enkelte er for yardsale, og det er sikkert noe de gjør vær eneste helg! Uansett, vi avsluttet rundt 2, dro inn og ryddet litt i huset, for så å dra å hente hundevalpen min! <3<3 herreguud, jeg elsker den hunden nå!


Idag (søndag) sto jeg opp kl 8, og Michael hadde en fotballkamp kl 10, så vi dro rundt halv 9 slik at vi kunne sentre og skyte litt før kampen, men så endte det med at jeg måtte spille for dem etter bare 10 min fordi de ikke hadde noen på benken og en ble skadet, det var ganske så morsomt, men utfordrende :P


Når vi kom hjem fra kampen startet vi å gjøre litt hagearbeid faktisk, og etter det; Starte forberedelsene til jul! Fordi vi har så masse som skjer de neste ukene og helgene, fant vi ut at vi bare måtte hive oss i det! Og det tok litt tid å bare finne fram alt fra alle tingene i garasjen, men det kom fram til slutt! OG herreguud hvor mye julepynt, sikkert nok for 3 fulle hus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar