tirsdag 24. august 2010

EF er skuff!

EF skuffet meg virkelig imorges! Jeg var såå klar for å reise, kunne nesten ikke sove pga reisefeberen.
Jeg sto opp kl halv 7, og gjorde meg klar for den store avreisen. Jeg møtte på Gardemoen rundt halv 8-8 tiden og møtte resten av EF gjengen, og EF hadde lovet meg at de skulle hente visumet mitt og passet på ambassaden på mandagen, jeg var innom med hentelappen til dem og alt var ordnet ble jeg fortalt, men tror du ikke de glemte det av fordi dem hadde det så "hektisk?"
Jeg var så sur at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, hvordan var det mulig? "Kommunikasjonsproblemer" ble jeg fortalt. Og jeg snakket med ei jeg egentlig skulle reise med, og hun var allergisk mot dyr og hadde astma. Derfor burde hun ikke bli plassert i en kald stat, men tror du ikke hun kom på en gård oppi nord? Hvordan er det muulig? Jeg er veldig, veldig skuffet over dere i EF akkurat nå. Håper dere leser dette!!!
Men ble jo litt plaster på såret at jeg har et døgn i Oslo med et veldig fint hotellrom med boblebad! ( På EF sin regning) og at Ole Tobias Antonsen var så snill og brukte tiden litt sammen med meg slik at jeg ikke døde av kjedsomhet. Tusen takk <3

Jeg er i Oslo, kan ikke shoppe pga jeg har ikke plass til en ekstra sokk engang i kofferten! Det er så hardt, når jeg gikk på karl johan var det salg,salg, 50%,60%70%80% overaalt! Men ender vel med at jeg kaster noe ut av kofferten og erstatter det med noe nytt!

9 kommentarer:

  1. Uff, føler med deg :/
    Får håpe du får en, om ikke annet, litt koselig oslotur :)

    SvarSlett
  2. Oslo uten å kunne bruke pengeer? Vaanskelig :(

    SvarSlett
  3. Det hørtes ikke bra ut! :S men det ordner seg forhåpentligvis! :)

    sv; jeg drar iløpet av uken. Venter bare på at ambassaden skal få fikset med visumet mitt! 8-)

    SvarSlett
  4. Ja, hun fra EF ringte meg nettopp! Så nå drar jeg imorgen kl 10.20 :D

    Åh, den ambassaden altså!

    SvarSlett
  5. SV: Heh, jaaw! Thanks, du også <3
    Og btw - dårlig gjort av EF ja, ser den!

    SvarSlett
  6. Ja, du ana ikke kor kjipt det va å kom på flyplassen og ikke få dra : (

    SvarSlett
  7. Vet du hva? AKKURAT det samme opplevde jeg i natt! Måtte reise hjem pga de ikke hadde med pass/visum.. Var ikke på lista dems engang!

    SvarSlett
  8. Æ e skuffa over at du ikke engang har nevnt at æ va så grei at æ tok kaffe ilamme dæ da du døde av kjedsomhet på Oslo S.
    skuffaaaaa :o

    SvarSlett