tirsdag 3. august 2010

Gran Canaria, here I come! :D



Da går turen over til en av de flotte Kanariøyene, Gran Canaria. Det skal bli veldig deilig å ende sommeren med så mange solrike dager før jeg drar, samtidig som jeg får litt ekstra kvalitetstid med familien, søskenbarnene,tante og onkel før avreise.
MEN her sliter jeg med å få igjen kofferten på ca 20 dager vekke, og jeg skal klare å pakke en koffert på 1 ÅR?? hvordan i alle dager klarte dere det? Jeg forstår ikke at det er mulig, så jeg må nok garantert ha vertfall 1 koffert ekstra, om ikke 2! Selv om at jeg kommer til å handle masse med en gang jeg kommer til USA, så vil jeg jo forsikre meg om at jeg har med de plaggene jeg liker veldig godt, og det er ikke bare 4-5, mer 20-21! Kjoler, bukser, topper, shortser, det er jo så mye!



Forje uke var jeg å kjøpte meg en rosa koffert til jeg skulle reise til usa, nå får jeg heldigvis sjansen til å prøve den før jeg reiser bort, er veldig fornøyd! Syntes det er en veldig søt koffert!

Men hade bloggen, nå drar jeg til Gran Canaria! :D selv om jeg sikkert får tid å blogge litt der også!

Hva skal du gjøre den siste delen av ferien?

  

5 kommentarer:

  1. God tur og kos dæ masse! <3
    - Mariacbn :)

    SvarSlett
  2. har ikke sstore planer for resten av ferien..

    linker til deg om det er greit? :)

    kos deg på Gran Canaria!

    SvarSlett
  3. Tusen takk alle sammen! <3 Ja greit,linker deg også ;D

    SvarSlett
  4. Håpper du koser dei i gran canaria! linker dei til ;D

    SvarSlett