onsdag 13. oktober 2010

Chickfight!

Tittelen forteller vel det meste, idag fikk jeg se ordentlig amerikansk jentedrama! Som endte med en slostkamp der alle bare sto og heiet rundt som en honseflokk!
I lopet av oppholdet mitt her har jeg sikkert hort om 6-7 slostkamper mellom jenter, men det var forst idag jeg faktisk fikk se det..
Forst etter 3. timen er det oppror i gangen, de staar og kjefter, dytter og klapper til hverandre! Men de gjorde ikke noe mer, mens i lunsjen: Jeg ser at alle loper og stiller seg i en ring, saa jeg ble jo saaklart nyskjerring! Her ligger ei jente, hun har blod i HELE fjeset, helt oppskrapet! Mens hun andre har faatt seg noen slag i fjeset, her bruker faktisk jentene knyttnevene, ikke handflata! Anyways, jentene her er syke! Eller, noen :p

Ellers idag har skoledagen vaert rolig, sett film og ikke gjort mye! Saa dro vi og spiste, og naa skal jeg gjore meg klar for aa dra ut aa jogge med Michael!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar