tirsdag 5. oktober 2010

I"m back!

Hei alle sammen, endelig tilbake!

Etter omtrent litt over en uke, 2 uker borte(?) har jeg endelig tatt meg tid til aa skrive litt!
De siste to helgene har vaert super, og det er saa mye aa fortelle, men jeg skal fremdeles prova aa gjore det ikke saa alt for langt! Ogsaa har jeg forresten endelig vaert og faatt kjopt meg MAC, omg jeg elsker deg, maci <3 MacBookPro, kan ikke bli bedre :) bortsett fra at som Ole sa, jeg mangler de 3 viktigste bokstavene i det nordnorske alfabetet! saa det haaper jeg gaar ann aa faa fikset..

Sist helg startet med BOB SAGET! Dette er da familiepappan i tv-serien "full house" som jeg husker jeg alltid brukte aa se naar jeg kom hjem fra skolen i mine yngre dager, men den koselige familie pappan har vridd om til aa bli en pervers standup komiker, som var mye grovere enn jeg hadde trodd.. Jeg har ikke ledd saa mye i hele mitt liv, samtidig som at jeg mistet helt inntrykket av den koselige siden av han...


Lordagen var det som jeg hadde ventet paa alt for lenge; Eminem konsert! Det er den absolutt beste konserten jeg har vaert paa i hele mitt liv, med hundrre tusen mennesker skal jeg love deg det ikke bare var en lite mengde med folk...


Siden temperaturen sist helg var alt for hoy pga hetebolge : 55 grader, saa dro vi ikke inn paa festival omraadet for paa kvelden, vi hadde tenkt aa dra tidligere for aa se andre artister, men det var bare alt for varmt.. Selv paa kvelden/natta var kanonvarmt, og vi kom dit ganske sent egentlig, bare 30 min for konserten skulle starte, saa det var ikke bare, bare aa komme seg inn i klynga, Michael og Jamie ga opp etter en liten stund, saa jeg sendte meg selv inn paa egenhaand, og folk var helt gale! De slet i haaret mitt, slo og gjorde alt for aa komme 1 mm narmere, og det er forste gang i hele mitt liv at jeg har folt meg lita.

Det morsomme var at 3 karer begynte aa snakke med meg, spurte om jeg var Ok, og stilte seg rundt meg og spurte om det gikk bra pga alle de gale menneskene, etter ca 15 min snakk saa spurte de tilfeldigvis hvor jeg var ifra, sa saaklart norge, og wops: "nei ka i fan, e du norsk?" det tror jeg var det mest komiske oyeblikke paa lengee! Hva er oddsen paa at man moter norsker fra Mo i Rana og Mosjoen paa en Eminem konsert i USA?? Det var saa sykt..

Under konserten fikk jeg sitte paa skuldrene demmes siden jeg nesten ikke saa eminem, saa konserten ble sykt bra. Enda jeg sto veldig langt fremme til aa ha presset meg gjennom alle de menneskene! Og jeg har fortsatt kontakt med dem, norskene bor bare 30 min fra meg, saa det var morsomt :) de gaar paa college her! Jeg kom forresten paa storskjermen 3 ganger!
Liten smakebit fra eminem konserten:


For a ikke gjore inlegget alt for langt, skipper jeg uken og hopper rett inn paa neste helg: Homecoming! Fredagen startet med homecoming football game, det var da senior laget som hadde kamp som de har vaer fredag, bare at det var sykt mye mer folk enn det bruker aa vaere! Og som vanlig: folk folger ikke med paa kampen omtrent, bare vaser rundt og snakker med hverandre! Men det var en ekstremt kjedelig kamp da, skolen vaar vant 45-0 eller noe saant, det var latterlig mye! I pausen var det parade med forskjellige ting: Noen av bildene jeg tok:





Etter kampen dro jeg, Giulia og Giovanna hjem med meg for sleepover :) ogsaa kom Karissa og Math over og spilte wii, det dansespillet! elsker deet <3
Kvelden ble veldig sen, vi hadde planlagt aa legge oss tidlig pga alle var saa sliten etter ei stressfull uke, men vi endte med aa sitte oppe med Jamie og Michael til rundt 4! Og jeg voknet kl 9.. fikk ikke sove! Saa rundt 12 dro vi paa kjopesenteret og kjopte inn alt av smykker, sko, haarband osv vi trengte for homecoming DANSEN den kvelden, jeg kjopte forresten enda en kjole, fordi den homecoming kjolen jeg kjopte, fant jeg ut at var saa fin at jeg skal vente med aa bruke den til winterformal, siden det er en mye finere anledining :)














Sondagen dro vi til DISNEYWORLD <3


Gjett om jeg ble fornoyd med dette bidet!! 

 Disneyland var saa mye bedre enn jeg hadde trodd, det var helt ubeskrivelig. Vi dro dit paa kvelden, saa alle lysene, musikken og alle disney karakterene overalt, det er noe som ikke kan beskrives, men maa oppleves! Det var fyrverkeri, diverse show, parader og rett og slett happyness all over the place! Dette er ikke plassen aa gaa om du er i daarlig humoor, det er den lykkeligste plassen ever!
 Dette er absolutt min favoritt plass nr 1, og jeg har faatt meg season passport altsaa, jeg kan dra til disneyland vaer dag om jeg vil, og bare denne uka har vi vaert 3 dager! Sondag, mandag og torsdag! Det var saa bra..og jeg har ikke vaert gjennom alt jeg kan gjore der enda, kan ikke vente til aa dra til paanytt!

Liten video jeg filmet fra ett av showene " world of color", det er det fineste og mest fantastiske jeg noen gang har sett i hele mitt liv! Alt de bruker er vannspredere som ligger i vannet, lyskastere og flammer! Det er helt sykt hvordan de har faatt det til!

Bilder fra disneyland:









Det yankees family:
Om jeg skulle bo i dette huset, maatte jeg heie paa yankees 100%, og det er playoff disse dagene, og om man er en ekte supporter saa gaar man da i yankeesklaer overalt!



Denne uka har vaert saa sykt stress, saa mye lekse! Blir gaal

Endelig helg igjen, og etter skolen idag dro vi i 80aars middag til Jamies stefar og jeg og Michael og Arabella dro sammen med fotballlaget kl 7 for aa se paa girls college soccer game :)




Vi kom hjem fra fotballkampen rundt 11, og jeg sov 3 timer forje natt, saa jeg var supertrott og ville sove! Men Karissa og Math kom over, saa vi spilte gamlinggames til kl 2, for jeg endelig kom meg i seng!

Lordagen voknet jeg kl 2! Det var godt og faa sovet ut, 10 timer sovn! Saa dro jeg og Michael ut og jogget / sprintet i bakker.  Naar vi kom hjem var Jamie kommet hjem fra shopping, og vi begynte aa gjore oss klare for gallaen for kvelden, dette var dagen jeg endelig kunne faa bruke kjolen jeg har ventet i en evighet for aa faa bruke! 










XOXO - STAY TUNED!
det vil ikke bli 2 uker til neste inlegg!

3 kommentarer:

  1. HERREGUD DU ER HELDIG!! Håper Eminem er on tour når jeg og flytter til USA, eller at han kommer til Norge! hihi

    SvarSlett
  2. haha! han kommer vel sikkert til norge en eller anna gang :D

    SvarSlett