fredag 15. oktober 2010

weekend!

Jeg er supertrott, igjen... Klokken er 1:02 AM og vi kom nesten nettopp hjem fra disneyworld! Wioo, og siden jeg elsker disneyworld, tror jeg at jeg skal takle aa bli supertrott imorgen..
Drar rett etter skolen til Giovanna's og blir der hele helgen, vi skal dra aa trene etter skolen, og mest sannsynlig paa en klubb paa kvelden, for senior'er og opp, danseklubb med technomusikk osv! Kan bli morsomt aa mote masse nye folk :)
Lordagen er det Giovannas vertsbror bursdag, saa han skal ha party hjemme hos dem! Ellers har vi ikke noen planer, eneste jeg tenker paa naa er senga + jeg maa gjore ferdig leksene foorst..
Jaja, ha en god helg norge! Forresten, folk begynner aa klage paa at vinteren er her! Sist uke var det rundt 20-25 grader, og det var saa kaldt at noen hadde boblejakke paa! Og noen foreldre ringer inn til Michael (fotballtrener), og sier at det er alt for kaldt for at ungene deres kan spille fotball.. Hvor sykt er ikke det?? Folk fra sor i california E GAAL! Denne uka har vaert varm da, vaert paa 35-40, helt til rundt 9 paa kvelden! DIGGA DET..

Men, godnatt <3 kissses

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar