torsdag 9. september 2010

Smeller inn et lite innlegg før jeg drar på skolen.
Klokken er 06:45, og jeg er faktisk ikke noe trøtt!
De siste dagene har jeg utenom skolen, vært på blandt annet senior night, der vi fikk vite veldig mye om prom, graduation, homecoming, også diverse senior trips :) Og prisene på kappene, ringene, bilder, yearbook og resten av aktivitetene, og være senior er nemlig ikke veldig billig... Det er omtrent 100 dollar for kappen og hatten, og om du vil ha med ring, smykker osv, er det snakk om 500 dollar, dyrt! så tror jeg dropper den ringen..
Prom skal forresten være i San Diego, en stor by litt utenfor her jeg bor, vi blir kjørt dit i limoer og vi må kle oss VELDIG fint. Det er faktisk så strengt, at om jentene ikke kommer i en lang, fin og praktfull kjole, blir de faktisk bedt om å gå hjem å skifte, håret og make up må også være på plass :D jeg kan bare ikke vente til denne aften! Guttene kommer i smoking, og du må komme med datee :)
Andre events er senior night in DISNEYLAND :D alle seniore fra store deler av california samles i disneyland for å feire senioråret, her snakker vi rundt 50 000 seniorer som har hele disneyland for denne kvelden fra kl 10 om kvelden, til 8 om morgenen, can't wait! Dette var litt av informasjonen vi fikk på senior night :) var en koselig kveld, etterpå dro vi hjem til Eileen med mange flere, sang karaoke, guitarhero, wii og laget mat og dessert!  my first sleepover actually :) Det var superkos!

Igår på skolen fikk jeg mitt senior ID kort, såklart var bildet veldig mislykket som alle andre ID kort jeg har.. Håper senior bildene til årsboken blir litt bedre, men da tar du veldig mange, du har makeup artister som fikser sminken og håret, superkult :)

Men nå må jeg komme meg på skolen, også er footballmatch tonight :)
 ha en fin dag norge! - kisses

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar