lørdag 11. september 2010

Baby, I like it!

Voknet for ca 2 timer siden, kl er halv 2 nå.
Jeg startet dagen med å skype med dere hjemme i Norge, først mamma og pappa, så noen flere! Herregud det er så rart å snakke norsk, kjente det gikk krøll på tungen hele tiden og jeg erstattet mange ord. Og jeg har bare vært her i 2 uker.. Jaja, været er fint som alltid! Rundt 90 grader farenheit, er så godt at man ikke trenger å kle på seg noe, men er også litt slitsomt om du er varm, du vet aldri hvor du skal gjøre av deg! har skjedd noen ganger jeg bare må gjemme meg under aircondition...
Jeg dro ut å tok meg en joggetur mens Jamie, Michael og Arabella dro til Jamie sin stefar og hjalp han litt i huset, og nå gjør vi oss klar før vi skal dra til en park med Barbra, Maryann, Gerry og noen flere jeg ikke har møtt før, med masseeeee berg og dal baner <3<3 det jeg har sett mest frem til nesten, jeg elsker berg og dal baner :D



Også må jeg fortelle om gårdagen, etter vi hadde reist oss opp og holdt oss på hjertet mens vi hørte sitatet om amerika i 1.timen, var det nesten som norges nasjonaldag! Men her var det bare en vanlig kampfredag! Seniorlaget i amerikansk fotball hadde kampdag idag, og da var det korps som gikk å spilte i gangene, cheerledere som gikk og hoppet rundt om kring, og fotballspillere som gikk å ropte! Og sånn var det hele dagen, det var anlegg over hele skoleparken som spilte høy musikk, nesten som en konsert! Og folk hadde kledd seg i hvit for å feire kampdagen, selv om selve kampen ikke startet før 7 på kvelden! Det var syykt..







Men nå må jeg skyndte meg, for nå drar vi :) Ha en fin lørdag folkens :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar