torsdag 23. desember 2010

Lillejulaften!!

Bare en dag til jul! Og julestemningen har ikke vært så bra som nå på flere år! Voknet opp rundt 12 til julefrokost og varm kakao med adventskalender og disney på tven! Life is perfect!

Idag har jeg ikke gjort noe spesielt, bare skypet og snakket med Norge siden jeg voknet! Der jeg også snakket med Ragnhild, og nå er flybilette og alt i boks så hun kommer på besøk til meg i slutten av Janurar :D Herreguud som jeg gleder meg! Skal bli så godt å se et norsk ansikt igjen hah! IM SO EXITED!

Og jeg kunne ikke tro mine egne øyne når jeg åpnet adventskalenderen idag!
Dette er da hva jeg fikk i adventskalender, jeg fortalte Jamie i butikken her om dagen at jeg syntes det var så sykt fint også gir hun det til meg i adventskalender, så sykt søtt av henne!!


Idag skal vi dra å se et disneyshow så jeg gleder meg til deet! Disney på is!
 Koselig ting å gjøre dagen før julaften.. xoxo! GOD JUL NORGE <3
Dette er da en del av hva vi kommer til å få se idag:

2 kommentarer:

  1. Så fin bloggen din ble nå :D Kjempefin adventsgave da oO.
    PS; på kartet står det at jeg er på Fauske.. Den viser nok ikke hvor du er ;D

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg tok den svart fordi julelys bildene kom bedre fram, men likte den egentlig bedre svart!
    hahah, takk for det! jeg må vel fikse det daa :P

    SvarSlett