søndag 26. desember 2010

Christmas over, new york next!

Da var første delen av julen over, uansett om alt har vært veldig anderledes, så har det vært helt fantastisk også! Jeg er veldig fornøyd med alle gavene jeg har fått, og feiring med Jamies sin familie var koselig :)
Nå går tankene over til New York,så alt som har stått på menyen idag har vært vasking av klær og pakking. Imorgen tidlig fra 7-9 på morgenen har jeg faktisk min siste fotballtrening på en god stund, noe jeg faktisk ikke gleder meg så alt for mye til, siden døgnrytmen er helt feil veiog jeg mest sannsynlig ikke får meg mange timer søvn før jeg må opp å løpe i 2 timer, heldige meg! Men etter fotballtrening blir det hjem, og gjøre seg klar til å reise! Så dette var nok mitt siste inlegg på ei god stund fordi når vi er i New York skal vi først være too dager i byen, så skal vi kjøre ca 2 timer nord for New York til Michael sin familie, de bor litt øde uten internett, men med hessteer, snowboard og snøscootere skal det garantert bli morsomt, jeg gleder meg veldig til å få møtt Michael sin slekt og venner, så vi skal feire nytt år med familien hans :) Vi skal være 5 dager hos familien hans, så kjører vi ned og blir 2 nye dager i byen, før vi reiser hjem.. Og når jeg kommer hjem er det rett fra flyplassen til å få på seg fotballskoene og spille fotballturnering! Nok og gjøre.. Så vi blogges om ei good stuund! xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar