lørdag 18. september 2010

Shop until you drop!




De siste dagene har vært super! Rett etter skolen igår, dro jeg, Jamie og Adrian på shopping :)
Etter shopping dro vi hjem, og Adrian tilbringte natten over :) Det var supermorsomt! Vi startet natten med å lage mat, og snakke om alt og ingenting! prøvde å lære henne litt norsk, og hun lærte ganske fort, det er bare uttalelsen som er så frustrende morsom!
Også når kl nærmet seg halv 2, så vi sleepy hollow og kravlet under dynen!
Og siden jeg ikke hadde skole idag (fredag), voknet vi rundt 10 og skulle gjøre oss klar til å dra ut å shoppe kl 11, men såklaart! Jeg klarte å knuse en skål, og tråkke i glasset etterpå, så jeg fikk et stort glassskår inn i foten, og jeg blødde sikkert en liter blod, eller det føltes vertfall sånn, stoppet jo aldri, så nå går jeg og halter igjen...jippii
Etter jeg hadde fått bandasjert foten min, sminket Adrian meg! Hun skal nemlig sminke meg til homecoming, prom osv, så jeg måtte prøve henne ut først og sjekke om hun er ansatt, og det er hun virkelig! Hun skulle egentlig fikse håret mitt også, men det fikk vi ikke tid til.. Kl var nå blitt 1 før vi kom oss ut av huset, 2 timer på etterskudd! Føler meg skyldig...

Først dro vi til en babysalg, der Jamie fant endel klær til Arabella, så dro vi og spiste! Når vi var ferdig der dro vi til en halloween butikk, bare for å prøve å gi meg en ide' på hva jeg kan være på halloween! Og det var tusenvis av kostymer og antrekk, at jeg ikke vet hva jeg skal velge enda! Og vi skal til et ganske stort halloween party, så jeg må finne et perfekt outfit :) Tror jeg går for pirat eller kanskje boobsie?



 Etter vi var ferdig i halloween butikken, var Michael ferdig på jobb og kom og plukket opp Arabella, så vi dro på kjøpesenter! Og der fant jeg en heel haaug med klær :D
Så dagen idag har jeg gått i butikker fra kl 1 til kl 8, og har klart å brukt rundt 300 dollar på 74 ting! Det er så  billig her! Bortsett fra victoria secret, den ene bhen jeg kjøpte der for 48 dollar, er sikkert 6-7 topper i en vanlig butikk!

Her er noen få plagg av klærne jeg kjøpte:




Og såklart avsluttet vi kvelden med starbucks!! jeg skal begynne å ta vare på vær eneste kopp jeg kjøper, å se hvor mange ganger jeg faktisk har vært på starbucks etter et år, som mest sannsynlig blir 365 ganger..Elsker, elsker, elsker starbucks! Og siden den første koppen koster ca 4 dollar, og om du tar vare på kviteringen får du en ny kopp etter 4 timer for halve prisen, gjør at det alltid blir 2 kopper pr dag!

Men nå skal jeg hoppe i seng, imorgen har vi masse å gjøre :)
Må stå opp tidlig å dra på butikken for å handle norsk mat, fordi jeg skal på lunsj med alle utvekslingstudentene som har samme kontakt i USA som meg, og fikk beskjed om å lage noe tradisjonell mat jeg kan ta med! Har du noen forslag om norsk tradisjonell mat?
Og etter lunsjen skal vi på feest! eyhå, godnatt norge!
- xoxo


Gal idiot som venter på å dø! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar