søndag 19. september 2010

Mexican birthday partyy!

Dette var da bursdagsbarnet! Og ja, det er en bursdagskjole, ikke en
brudekjole! Jeg vil også ha en sånn kjole i bursdagen min :(

Som dere ser på bildet tar mexicanere det litt mer høytidelig i bursdagsfeiringer enn kulturer fra andre deler av verden, men det er bare for jentene! Sorry guys!

Jeg hadde trodd at når Michael fortalte meg om at vi skulle i et bursdagsparty var et lite koselig selskap, hjemme hos Gloria med kaker, koselige mennesker og feiring! Men der tok jeg kraftig feil......




Så nå har jeg vondt i føttene etter all dansingen, utrolig nok er jeg mye bedre på å mestre mexicansk dans! 
Jeg ble bedre og bedre fikk jeg høre vær gang jeg kom tilbake å danset med de samme fyrene, for man switcher hele tiden! 

Men nå skal jeg dra å finne kjole til homecoming dansen, ved å prøve å ikke bli ruinert :) 

xoxo - ha en fin søndagskveld norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar