torsdag 20. januar 2011

Tiden bare flyr..

Nei, jeg har ikke glemt dere, bloggen osv av! Men jeg har bare ikke hatt tid, helt siden jeg kom hjem fra New York har det vært altfor mye som har foregått, har ikke en eneste dag hjemme og slappet av! Vi har da fått en ny hundevalp som jeg er veldig glad for, jeg har vært i san diego, los angeles, surfet, vært på fotballskole med nike i Los Angeles, tilbringte sist helg over hos giulia, disneyland, vært på BBQ, og ikke minst brukt tiden på fotball :) Og jeg hadde tenkt og sette meg ned i helgen og få gjort unna bloggingen og alt, men neida, klokken er 2 her nå og imorgen er det fredag og jeg skal dra over til Eileen og tilbringe helgen der, så det blir nok ikke noe blogging for neste uke! OG om 6 dager kommer Ragnhild og Victoria hvor vi har alt alformange planer! GLEDER MEGG!!

Nyhunden: 







xoxo

1 kommentar:

  1. Hei :) Fin blogg!
    Hvilken hunderase er "nyhunden" ? :D kjeeeempefin!

    SvarSlett