onsdag 15. desember 2010

Jingleball and christmastime!

Ja, nå har jeg ikke blogget på evigheter, sorry for that! Har bare hatt det så utrolig travelt siden jeg kom hjem fra Las Vegas, som var en helt utrolig opplevelse, tilbake til hverdagen!

Meg og AJ McLean fra backstreetboys!!!
Som de fleste av dere sikkert vet tok Jamie meg med på årets JingleBall konsert, som KiisFM (New Yorks radio hit station) arrangerer, med alle artistene på top listene! Det var en helt ubeskrivelig konsert, og jeg må bare si at dette var den beste konserten jeg har vært på i hele mitt liv og mest sannsynlig for oppleve (med mindre vi drar på neste Jingle Ball som er i vår da), haha! Kan være at vi drar nemlig, men ja, denne konserten til og med slår Eminem, og det sier ganse mye med tanke på hvor mye jeg elsker Eminem! Anyway, artistene som var på programmet var: Katy Perry, Enrique Inglesias, Nelly, B.O.B, Far East Movement, Haley Williams, Travie McCoy, Taio Cruz, Selena Gomez, Bruno Mars, Luciana, Flo Rida..men såklart kom en snikende Justin Bieber inn som alle jentene var veldig glad for å høre..såklart! + David Guetta, Rihanna, Michael Buble og Jay Sean.. Helt ubeskrivelig! Vi var også veldig heldige med sitteplassene, såklart ville jeg være helt i front med scenen, men bilettene dit var rundt 10 000 for en, så det skjedde nok ikke. Men uansett var det ganske kult, fordi vi fikk plass rett forran der de intervjuet kjente folk, og jeg fikk møtt og snakket en del med de fleste siden vi var rett atme dem! Det var kuult, og jeg var på TV!!! Såklart hørte dem at jeg hadde en aksent, så når de spurte:" Du kom hele veien over kun for Jingleball, right?" Svaret var såklart JAA :P Hadde det så utrolig kult under den konserten! Jeg fikk ikke så mange bilder da, fordi kameraet mitt tok kveld mitt i konserten :( aldri glem å ta med deg ekstra batteri! Men fra det jeg fikk:

 "I wanna be a billllionairee"
 Meg og "Blaine" fra tv serien Glee :D 
 Meg med programlederen!!
 Katy perryy såklart, som "snødame" haha
 Jamie med Enrique bak henne!

Og her er en liten video fra det jeg fikk filmet før batteriet tok slutt:



Juletid er også noe jeg ikke har fått bloggen noe særlig om! 
Jeg har ikke fått tatt så mange bilder av husene her nede enda, men det kommer, det kommer! Jeg kan ikke tro at jeg har syntes vi har pyntet til jul overhodet i Norge, etter å ha fått oppleve bare begynnelsen av Amerikansk jul, selv om vi ikke har snøø! Herreguud det er så fantastisk, alle lysese, figuerene, snømennene, julenissese, reinsdyrene osv som du finner i alle muligere hager! Vi har til og med Tussi fra Ole Brum i hagen med oss i juletiden!
Også fortalte jeg Jamie og Michael om tradisjonen i Norge med adventskalender, så nå får jeg gave vær dag! Det hadde jeg absolutt ikke foreventet meg, så vær morgen ligger det en gave under treet mitt på rommet når jeg vokner! Det er så koselig! :D
Tiden har også gått til flere dager i disneyland! Herreguud disneyland er så sinnsykt vakkert for tiden, juletid er bare det beste! Bilder fra disneyland:
Det snør!! 
Så vakkert! 
 Meg, Adrian og Arabella :)
 Haha, meg og Adrian!! crazyyyy
 Jeg vet jeg er brun.. 
LOVE DISNEYLAND! 

2 kommentarer: