mandag 22. november 2010

VEGAS N JINGLE BALL!



Nå sitter jeg bare og stirrer i taket fordi jeg ikke finner ut hva jeg skal pakke.. Har jeg tatt med meg nok kjoler, har jeg tatt med meg nok varme klær? Fordi VEGAS er jo ganske så mye kaldere enn her, sør i California! men som alltid, har jeg nok garantert pakket med meg alt for mye, og jeg er ganske så spent på om vi får plass i bilen, fordi vi kjører såklart med den minste bilen, siden det er en sportsbil, og den går best, som også betyr at den har minst plass.. Og med di lange føttene mine, et babysete i midten og med verdens minste bagasjerom, kan det bli morro å se hvor vi skal plassere 2 kofferter ++! Ender nok med at jeg må ha den på fanget, but who cares? Skal vel klare meg med en koffert på fanget i 3 timer, eller hur? Vegas er VEGAS! jeg er så spent, og ikke bare det; Første fotballkamp imorgen, min første kamp mot jenter siden jeg flyttet, så det gleder jeg meg veldig til!

Men det som kommer nå er det som har gjort at jeg har vært i 100 de 2 siste dagene, og jeg kan ikke vente til 5. desember 2010!  FORDI DA SKAL JEG PÅ DEN BESTE KONSERTEN JEG MEST SANNSYNLIG FÅR OPPLEVE I MITT LIV!! 
Artistene som skal dit er: Katy Perry, Justin Bieber, B.o.B, Selena Gomez, Bruno Mars, Travie McCoy, Michael Buble, Paramore, Enrique Iglesias, Taio Cruz, Jay Sean, Flo Rida, David Guetta, Jesse McCartney, Sean Kingston ++! Jeg kan bare ikke vente, tiden kommer til å gå så sakte...  (jeg måtte bare heve skriften)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar