fredag 19. november 2010

Juleforberedelser y harryyy potter!

Nå som jeg har fotball vær dag, er det ikke like mye som skjer på ettermiddagene! Fordi jeg er ikke hjemme før kl 6, og om jeg har lekse som jeg har ca vær dag, blir det ikke tid til å gjøre så mye.. Selv om de siste dagene har jeg tilbrakt med valpen, må jo trenes opp til å gå i band, ikke hoppe, sitte, ligge, rulle rundt, spille fotball osv! Jeg skal gjøre han et multitalent, og han lærer veldig fort, han går veldig bra allerede, bryr seg ikke om hunder eller mennesker rundt seg før jeg sier det er greit, også har jeg lært han high five! da stiller han seg på 2 labber og gir meg high five med fremlabben! 
Uansett, I norge har jeg aldri hatt bleier å skifte eller hund å oppdra, her i Usa har jeg både lært meg å skifte bleier, og alt annet innhold i å ha en 20 måneder gammel søster og lærer meg nå hvordan å oppdra min egen hund, det blir bra å ta med seg hjem! 

Nå er juleforberedelsene nesten i boks, og juletreet vårt er så sykt stort, eller det som er oppe er stoort! Har veldig julestemning allerede, og vi er i midten av november??  Men vi har ikke fått opp skulpturene i hagen enda, vi har en juletussi fra olebrum, snømenn, julenisser, reinsdyr, alt mulig av forskjellige lysende objekter som skal ut i hagen!
Men selv om julestemningen er her, sies det vel at det er i juletiden man savner familien mest? Selv om jeg er i NY, blir jeg nok garantert å savne juleribben til mor!






Imorgen skal jeg sove over hos Giulia, fordi turen går over til nuts med alle seniorene i distriktet, ca 10 000 avgangselever i enda en rollercoster park! Tro om køene skal bli lange...Men det er fra 5 - 3 om natten, så det blir nok morsomt :D Og siden jeg drar til nuts imorgen må jeg vente helt til lørdagen med å se premieren i harry potter!! Herregud jeg er så spent, kan ikke vente!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar